برخی دوستان از ما می پرسند که من می خواهم خودم را بیمه کنم ولی اگر تا زمان پایان بیمه نامه ام زنده نباشم چه؟

مطمئناً برای کسی که زنده نیست، مسائل مالی اهمیتی ندارد ولی قطعاً برای بازماندگانش اهمیت دارد و همه ما تلاش می کنیم که در بود و نبودمان عزیزانمان در آسایش و راحتی باشند. بنابراین پاسخ سؤال شما در درجه اول این است که اگر خدای نکرده زنده نبودید، چندین برابر مبالغ پرداختی شما (تا سقف 500.000.000 تومان + ذخیره صندوق بیمه نامه شما) به عزیزانتان پرداخت می شود و قطعاً این بسیار مهم است.

ولی  شاید بهتر باشد این سؤال را از خودتان اینطوری بپرسید که اگر خودتان را بیمه نکنید و تا آن زمان زنده باشید (که ان شاءالله سال های سال بعد از آن هم زنده و سلامت باشید) چه؟

در این صورت به هر حال این سال ها می گذرند چه با بیمه و چه بدون بیمه. ولی تفاوت زمانی ایجاد می شود که شما پس از گذشت این مدت وارد مرحله جدیدی از زندگی شده اید و مخارجتان افزایش یافته و مطمئناً دوست دارید سربار دیگران نباشید و استقلال مالی داشته باشید. در اینجاست که اهمیت صندوق بازنشستگی شما روشن می شود و تفاوت زندگی با بیمه و بدون آن را درک می کنید، که در صورت نداشتن بیمه تنها حسرت آن برای شما می ماند و زمان به عقب بر نمی گردد.

تا اینجا مزایایی را گفتیم که اگر خود را در هر نمایندگی بیمه ای، بیمه نمایید به شما ارائه می شود. ولی شما در نمایندگی بانوی دوراندیش هستید و بانوی دوراندیش به شما خدماتی بسیار فراتر از خدمات بیمه ارائه می کند.

شما از زمانی که یک بانوی دوراندیش می شوید (عضو سایت بانوی دوراندیش)، با استفاده از مطالب آموزشی و خدمات بانوی دوراندیش، شروع به رشد و پیشرفت می کنید.

اگر شاغل نیستید، می توانید برای خود یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید و شروع به درآمد زایی کنید.

اگر شاغل هستید، می توانید کسب و کار خود را گسترش دهید و درآمد خود را افزایش دهید.

اگر بانوی خانه دار هستید، می توانید در کنار خانه داری به کسب و کار خانگی نیز بپردازید.

با مدیریت مالی آشنا می شوید و می آموزید که مخارج و درآمدهای خود را چگونه به بهترین شکل مدیریت کنید.

و کلی مطالب جالب و مفید دیگر برای بانوان

پس به جای آنکه با یک شبهه خیالی و یک نگرانی بیهوده، خود را محدود کنید، همین الان اقدام کنید و یک «بانوی دوراندیش» شوید.

ثبت نام


بانوی دوراندیش بیمه ,بانوی ,زنده ,دوراندیش ,توانید ,شوید ,بانوی دوراندیش ,زنده نباشم ,بیمه نامه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش رایگان بورس سعید زلوحی جوکار آنکس که عاجز از خلق لحظه هاست معلول است اخبار استان یزد 1mu5ic آموزش لایکی یادگار دوست شارژرایگان